2007/10/18

Wóz albo przewóz

Ostatnio w związku z euforią związaną z posiadaniem za dużej ilości gotówki w portfelu ( ;) ), wybrałem się do poznańskiego sklepiku płytowego. Na drzwiach, napis dumnie informuje, że to sklep dla koneserów (od razu potencjalny klient czuje się lepiej ;)). Rozochocony zacząłem szukać płyty, po którą wyruszyłem w drogę, lecz jej nie było, toteż nabyłem inną tegoż samego wykonawcy. Jestem na prawdę pod wrażeniem zaopatrzenia tego sklepu: sporo płyt Porcupine Tree (a nie jak w Empikach, czy MediaMarkt, sam Fear of a Blank Planet) i masę innych wykonawców. Nieco zaskoczony obecnością tej płyty, stałem się szczęśliwym posiadaczem Up the Downstair.

Jako, że opis sklepu z płytami głównie progresywnymi wszelakiej maści do tej pory jest pochlebny, to teraz jest akurat chwila na łyżkę dziegciu. Otóż, troszkę mnie zamurowało, gdy zobaczyłem ile up the Downstair kosztuje w Internecie (dokładnie - rockserwis.pl). Różnica wynosi bowiem blisko 13 zł na rzecz rockserwisu. Nawet z przesyłką wyszło by taniej. Swoją drogą podobna sytuacja była w częstochowskim sklepie płytowym.

No ale mamy wybór. Albo kupić na miejscu i od razu delektować się nową płytą, przy tym przepłacając, albo zamówić przez Internet, czekać około tydzień na przesyłkę (bądź i dłużej - na płytę raz czekałem blisko miesiąc...) i oszczędzić te 3 zł. Internet wydaje się rozwiązaniem lepszym, ale tylko jeśli zamawia się kilka płyt i cena przesyłki się rozkłada. Smutnym jest to, że człowiek kupujący jeden album (niedostępny w popularnych sklepach) jest skazany na przepłacanie.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.