2007/04/16

Pomysłowość ludzka nie zna granic

Do tego wniosku dochodzę za każdym razem, gdy oglądam teledysk grupy Ok Go do pieśni pod tytułem Here It Goes Again. Czegoś takiego w życiu nie widziałem i nie spodziewałem się, że można osiągnąć taki efekt przy użyciu tak małych środków. Na pewno jest to jeden z teledysków, który zapada w pamięć, nie dzięki rozmachowi, jak w przypadku choćby teledysku do High Hopes zespołu Pink Floyd, a właśnie dzięki pomysłowości i dużej dawce humoru. Zresztą... co by tu nie pisać - zobaczcie sami:

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Trochę popatrzyłem na Ok go i niewątpliwie mają fajne pomysły na choreografie :-)

W tym kawałku również mi się podoba co zrobili:

http://www.youtube.com/watch?v=iAQZ_uui1SY&mode=related&search=

leszek pisze...

Witaj Kwiatku!

Bardzo dziekuję za komentarz moim wpisem :) Także dzięki za linka, bo może o nich jeszcze napiszę ;)

Miło, że wpadłeś ;)

graphikk pisze...

Napisze komentarz tu bo to w końcu Kwiat zapodal nam linka do kolejnego klipu OK GO. Kudos. Mi ten podoba się bardziej, wizualnie świetny, pomysł super.

Pozdrawiam